well the big surprise was televised (you can't capture this with cameraclips);

Kategori: Saker man ser.


Idag är det fredag! Det känns i luften men inte i benen riktigt än. Det firar vi med en fredagslista!

- Dagens bästa; jag vaknade från en helt galen dröm som innehöll salladsdressing, thailandshav, ett rockband, lägenheter i stockholm och göteborg, ett ex, flanellskjortor och Sanne tequila henriksson. Så såklart var jag tvungen att berätta om hela drömmen till henne också.
- Dagens godaste so far; frukosten. kärleksté, bovetegröt, knäckemackor med philadelphiaost och sallad, perfekt kokt ägg med salt och proviva. Jösses. Älskar frukost. Hade kunnat leva på frukostar.
- Dagens peppigaste: helgen som har potential att bli fin
- Dagens sommarpepp: way out west-förväntan
- Dagens soundtrack: min plugglista med bon iver, the national och bob dylan
- Dagens jobbigaste: min hemtenta som måste bli klaaar.
- Dagens Win: min förra hemtenta blev godkänd!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: