shake off that big city-blues;

Kategori: Weekend Wars.


tredje inlägget med samma tema men det finns inte så mycket annat att säga. I fredags åkte vi till en grotta en timme från hua hin, vi klättrade i berg, badade i vackert vatten, plockade snäckor, åkte båt och dansade i vår favorit-tuk tuk hela vägen hem. vi får kläder tvättade, vi går i tjänsten och frågar om det finns några falang där, vi bränner oss, vi ligger under palmen och sippar på vattenmelonshakes och när det blir för varmt hoppar vi i poolen. Vi har familjestudium vid poolen och de andra turisterna undrar vad i hela friden vi pratar om. Idag lagade jag mat och så gick vi på thailändarnas egna matmarknad. vi var de enda falangerna där. köpte ett par vintageshorts för 50 bath. guu va fasshion.

imorgon ska jag plugga och tjejerna ska gå i tjänsten. vi har kommit på hur man gör kaffe nu. så jag sitter och spånar på vad jag ska laga för något gott till frukost. ho ho ja ja. jag klappar mig om magen och sätter på lite mer after-sunlotion. om en vecka är limpan här. om två veckor är jag i sydney. och om sju veckor är jag hemma. livet är människans bästa tid som krunis säger. puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: