men nu är det slut, för alltid;

Kategori: Saker man ser.


Hej alla ni som fortfarande kommer hit och hälsar på. Om ni inte märkt det innan så är jag inte så pepp på att blogga här längre.
Allt som bloggen var, musik, poppojkar, vardagsäventyr och små historier, det är inget jag riktigt känner att jag kan ge av längre. Dels för att det mest är kompisar/bekanta som hänger här, och även fast jag tycker mycketmycket om er, var det aldrig er denna bloggen var till för. Jag har Aldrig marknadsfört min blogg för er (iafl medvetet) och ändå verkar majoriteten vara dessa.
Å andra sidan har jag i pluralis träffat bloggläsare som är totala främlingar. En gång bjöd en tjej mig på shottar på KB för att hon gillade min blogg så mycket. Jag menar, det har varit fantastiskt. kanske är detta ändå inte adjö. Vem vet med mig egentligen. Men det känns inte snällt att bara komma med sporadiska inlägg en gång var tredje vecka när det inte är helhjärtat. Kanske återvänder jag hit någon dag, kanske inte. Men ni som följt mig (vissa sedan cookiesforbreakfast-tiden!) är fantastiska, och vill ni så ses vi på instagram under mitt alterego Pamse.

puss + pop för alltid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: