I'll take care of you, if you ask me to;

Kategori:

tänkte komprimera min första månad i Stockholm med ett litet bildregn.
Mamma och Moster lämnade av mig i storstaden första dagen på månaden och jag gav dem en smakbit av vad som gör att stockholm har en gigantisk plats i mitt hjärta. Jag och brorsan saknade varandra genom mms, jag blev förälskad i mitt nya kök och balkong, samt lagade mina patenterade frukostar mer än ofta. Gick på föreläsningar på konstfack (<3), skaffade bibliotekskort och gick på mina vänners spelningar. Höll Lidl-kassar i Liljeholmen och drack fin-whisky med Bea. Vittnade och upplevde livsviktiga ögonblick på blåa nattklubbsgolv med hemliga dörrvakter och fick lagat thaimat till mig. Åkte hem en sväng för att jag fick biljett betalt och massvis med kramar. En väldigt, väldigt bra start på hösten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: