heartbreaker, you got the best of me;

Kategori:

i måndags startade vi veckan med gatutjänst över liljeholmsbron med två av mina absoluta favoriter.
på onsdagen gjorde jag samma sak igen, dock med en annan favorit, irrevirrejajepaje, och så lyssnade jag som besatt på Dead sea med The Lumineers. sjukt bra låt.
under throwback thursday tänkte jag tillbaka på när jag var på zoo i chile 1991. hade vita keds och solblont hår.
på lördagen var det dags att göra mina sista timmar så keturah tog mig under armen och så åkte vi på utflykt till Norsborg. Där droppade våren fram över den sista snön. HIMLA PEPP!
och när jag var 30 timmar klar så bjöd ketz mig på världens bästa cappuchino på Espressino.
"i'm so proud of you" var den bästa peppen jag fått. Förutom det sjöng vi Beautiful med Pharell och dansade tillhörande moves till. himla knäppis. nästan lika knäpp som jag.
och så avrundade jag hela veckan/månaden/dagen med att träffa världens bästa tina över ett eller två glas prosecco och smårätter på Vappan!
tack mars, du var fantastisk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: