when we were young, who woh we did enough;

Kategori:

såvaredagsför...instragramveckan! jag är lite sen på konfekten eftersom jag varit i malmööö.
 
började förra veckan med att säga hej till havet och hägersten. Promenerade i timmar längs vattnet och med mina bästa i luren. ett väldigt bra tidsfördriv!
tisdagen rann iväg på jobbet så onsdagen blev en heltjänstdag med mina allra bästa dianezevic-systrar! jag bjöd på min bästa kycklingthaisoppa och de bjöd på choklad. bra kombo.
på torsdagen hade jag säljutbildning 06.30-11 och mellan jobbpassen spatserade jag genom gamla stan i solskenet. alltså VÅREN!! och stockholm!! jag tappar andan över hur lycklig det gör mig.
jag kom hem dödstrött men mina fujifilm-bilder hade kommit hem så jag var tvungen att sätta upp dem allihop, med detsamma. väggen ballade ur lite men jag kan tycka om det ändå. mina bästa liksom, som ser över mig.
minnen från paris, australien, thailand, göteborg, stockholm, malmö, falkenberg, karlshamn, spanien, landskrona, helsingborg, oxie etc etc. bröllop, festivaler, dekandenta resor i europa, häng i malmös parker, skråliga fester inte hemma, tjänstedagar med rosa, båtturer, spelningar, dans dans dans! jag tänker ibland på cardingans låt Live and Learn, och känner igen mig i varenda ord. Well you get what you give, and hell yes i've lived!
behövde leva lite till så tog ett oförskämt tidigt tåg tilll min hemstad och välkomnades i kullersten.
drack kaffe med mamma på gågatan i min mest diskreta klädkombination.
och spenderade lördagskvällen med pyramiden, youtubeklipp och några av mina allra bästa.
på söndagskvällen åkte jag och steffi till våra småkusiner och blev kungligt uppassade.
i måndags hängde jag med min favoritmormor. alltså denna människan. älskar henne till döds.
moster och mamma och steffi bjöd på min sista lunch i malmö med helvegetarisk buffé på systrar & bröder.

sen var det dags att bege sig hem igen!
 
ps. vet ni hur mycket jag har ätit denna helgen? tror jag kommer spricka snart. måste börja träna igen. men alltså, maten jag fick. dör. min månadskonsumtion av kött på 4 dagar. d.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: