you taste so bitter and oh so sweet;

Kategori:

Hur såg du ut för ett år sedan?
hade nyss kommit hem från min långresa, klippt mig och provat dipdye för första gången.

Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Hej, Välkommen! (vi säger så på jobb nu till alla kunder. faktiskt sjukt nice. så många tack man får haha)

Har du någon fobi?
eviga råttorna

Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
biscottiglass på bar italia i malmö.

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
du har så fin kjol, du har så fina kläder, du är så snygg, du är så duktig - i en och samma mening.

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast? 

När jag insåg vad jag egentligen vill ha ut av livet. det hände i förrigår på 147:an mot liljeholmen.
 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
helgen har bara varit jobb så jag ser fram emot imorgon som kommer bli spatserande och kompiskramar.

Vilken är din pepplåt för tillfället? 
denna! <3 försöker inbilla mig att jag ska göra sanning av den nån gång.

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
renskrivit min engelska novell och möblerat om lägenheten.

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
tackat ja till något ganska stort och väldigt bra.

Vad oroar du dig för?
lite grann att mina pengar aldrig mer ska räcka till mer än mat.

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Alltså...Jag såg Emma Elwins pojkvän Luke och hunden stella på söder för nån vecka sen. Som erfaren bloggnörd blev jag lite starstruck. höhö.

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
bostadssituationen och det här eviga jagvetintevadjagvill.

Har veckan varit bra än så länge?
Veckan har varit bra. lite post-malmö sorg i hjärtat och lite för mycket jobbtimmar men lycka i harhjärtat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: