you're my dream your my holy wine you taste so bitter and so sweet;

Kategori:

veckan som gick i instragramform!
började med att jag återvände till stockholm en sen tisdagskväll och blev blixtkär i denna låten. alltså seriöst. soundtrack of our lives liksom. inte bandet då. the expression. keturah blev kär i samma låt på andra sidan europa, samtidigt!
hoppade direkt in på jobb dagen därpå, och på lunchen sprang jag till donken eftersom min thaimat inte ville tina i tid. så blev jag kär i staden igen. alltså. igen och igen och igen.
fick ett väldigt väldigt bra besked på onsdagskvällen, så fast jag var död, slut och hungrig kunde jag inte låta bli att le. och nej, jag är inte såhär blond i verkligheten, men ibland vill ljuset och filtrerna låtsas lite antar jag.
throwback thursday tog mig tillbaka till roadies i chile 1991 med min käraste steffi. vi åt wafers och var allmänt skitcoola 1-och 2-åringar.
saknade mamma på en fredag. min allra allra finaste mamma. snyggast och snällast i världen.
i söndags bjöd irena över mig till huddinge och cupcake-kväll! vi hängde ett litet gäng i hennes soffa och pratade inredning, jobbsökande och tatueringar. sen spatserade jag hemåt.
igår gjorde jag något peppigt, jag gick till gymmet! har varit ordentligt lat med det sen jag flyttade upp men eftersom allt springande till tunnelbanor automatiskt gett mig bättre kondis tänkte jag att det var dags att börja utnyttja det. på mitt gym har de dryga skyltar. det tyckte jag var kul.

och på måndagskvällen mötte jag upp med alla mina favorit-engelsktalande vänner och hängde på fasching och wirströms. vi pratade om kryssningar, tv-serier och grafisk design. himla mysigt.
och innan dess, promenerade jag från slussen till gamla stan i kvällskymningen. ALLTSÅ. igen och igen och igen. himla vackra stad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: