but i had turned the other cheek, my voice trembles my knees are weak;

Kategori:

instaveckan!
i fredags gick jag och jossan på dejt! det var roligt. vi drack cava vid mariatorget, cider på mosebacke och dyra drinkar på morfar ginkos. Himla kul och bra!
och söndags såg jag Prince på skeppsholmen. Purple confetti. <3
lille mannen.
och i måndags efter jobbet, trots att mina fötter var helt paj och slut, mötte jag upp Maja för långpromenad runt Djurgården.
och i tisdags körde jag och Irianna (som för övrigt är min nya granne!) till IKEA. jag fyndade hur mycket somhelst fint.
och om ni inte redan följer @glittersverige på instagram får ni ta och göra det denna veckan! Det är nämligen jag som håller i trådarna just nu ;)
och såhär glad är jag idag!! för nu har jag jobbat klart 6 jobbpass i rad och har FYRA hela dagar lediga! vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. !!!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: