men jag går inte isär när jag går med dig;

Kategori:

jag visade upp en bild på bästa mormor i fuerteventura i vintras. finig.
i torsdags var min enda lediga dag och då hängde jag hos Tina så vi kunde börja redigera tobbe och majas bröllopsbilder! Takeo hjälpte oss med allt det tekniska och fick betalt i Djungelvrål-godis och CV-tips. Sjukt bra jobbat!
Såhär fint är det på Tinas gata i stan.
i lördags hade vi sovgäster som borstade tänderna synkroniserat.
och i söndags hängde vi på diverse barer för häng, sommaruppdateringar och nya bekantskaper. Drack godaste drinken på morfar ginkos. Här ser ni min vackra roomie, Sara.
och igår gick jag och irena i tjänsten runt Tantolunden. Jag doppade fötterna i vanlig ordning och så pratade vi djupheter. Finaste irrevirrejajepaje.
bildbevis på att jag doppade fötterna. Och så citerade jag min nya favoritlåt med håkan;
man måste genom skam
man måste genom romans
man måste dö några gånger innan man kan leva
 
åh vad jag håller med i de där orden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: