i could hold you in my arms;

Kategori:

I tisdags kom jag hem till en storfika i mitt kök. dubbelt så mkt folk som syns på bilden. var så himla mysigt.
i torsdags mindes jag mina pop-dagar, och den där konserten med lasse lindh på debaser. och hur esteban omedelbart blev kompis med honom efteråt. det blir han alltid. kristian antilla kommer fortfarande ihåg honom.
åh fina popdagar och fina kompisar! i helgen får jag träffa dem igen (inte lasse lindh) (tack och lov)
förra veckan var fejk-luggvecka och jag var förbryllad över att den lade sig precis perfekt när det var dags att sova.
och i lördags var jag på en magnifik fest! kanske bästa i stockholm på år. vi hoppade i sängar, dansade på soffor och jag typ lyfte alla i luften och sjöng med i både håkan och bd. sen promenerade vi hem eftersom kransen ligger bara ett stenkast från oss. åh, himla hägersten. vill bo här för evigt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: