so tell me now and i wont ask again;

Kategori:

THREE NAMES THAT FRIENDS CALL YOU;
1. pamcake
2. Jordan brukar kalla mig Pamela de los santos maria eriksson de la mojito sanchez cerveza eller något i den stilen..
3.
pamsy/pamse
 

THREE MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE;
1. 29/07/06
2. 31/08/12
3. 02/10/96

 

THREE THINGS YOU’VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES;
1. badat
2. druckit vin
3. hittat på ett nytt anders- skämt med esteban på chatten


THREE GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE;
1. ett förstahandskontrakt i hägersten. hej drömmen
2. en resa till chile på studs. eller typ i januari. ja tack snälla.
3. 15-årig Glenlivet eller Glenfiddich. Typ allt som börjar på Glenn, ink. göteborg.


THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES;
1. rita rita rita
2. skriva skriva skriva
3.
loppisletande
 

THREE PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION;
1. Perth lockar av flertalet anledningar
2. Thailand ta mig tillbaka
3. Chile, nu och för alltid


THREE FAVORITE DRINKS;
1. Rödvin, alltid
2. Karhu-öl på Carmens
3. Green cheesecake thé från NK


THREE THINGS FOUND IN YOUR PURSE/BAG;
1. ett anteckningsblock med äpplen på.
2. matlådor
3. rött YSL läppstift

THREE FAVORITE COLORS;
1. vinrött
2. marinblått
3. murrgrönt

TOP THREE HANGOUTS;
1. Carmens
2. Gildas fik
3. min säng + laptop framför

TOP THREE PERSONS YOU LOVE SO MUCH;
1. Mamma är bäst, alla kategorier
2. Keturah är på andra sidan jorden men ständigt i min whatsapp
3. Kim alltså kim är bäst i världen. hon är ständigt underskattad, denna fantastiska vän jag har.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: