it was easy coming back into you once I figured it out, you were right here all along.

Kategori:

Hur har din dag varit?
Lång. Packade surprise bags på lagret från 10-18, drack två kaffe och fick ett häftstift rakt igenom tummen. Men har världens finaste kollegor så timmarna rann ändå iväg. Ikväll har jag lagat mat, druckit thé och sett senaste New Girl.
Dör lite på Nick just nu, kära killar kan vara det finaste att titta på någonsin.
Plus att han påminner lite om en kille jag kände en gång som såg på mig sådär också :)

Vilket är ditt största beroende?
Socker och Internet.

Vad gör du när ingen annan ser?

Sjunger högt, dansar och gör gangsta-moves denna veckan.


Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?

Att tvätta kläder tycker jag är roligt. Och att handla billig mat. Känns lika pirrigt som när man fyndar kläder.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Vadsomhelst utom deppression tack tack. Något som inte skulle vara betyngande till mina närmaste.


Vad beställer du på krogen?
Fatöl. om jag inte är pank beställer jag en whiskypinne eller rödvin.

Vilken är din största skräck?
säger som first aid kit; that my fake laugh would suddenly sound sincere.


Hur gör man för att ragga på dig?
Man säger något sjukt kul, kramar om mig impulsivt trots att jag är bitchig och håller den där ögonkontakten som jag inte riktigt kan hantera. Och säger Exakt vad man vill. Veliga killar går fetbort.

Vad har du funderat över på sistone?
Hur det ska gå med allt egentligen. Jobb, praktik, lägenhet, livet liksom. Men jag vet egentligen att livet inte riktigt hänger på det där. Livet hänger i allt det andra. Som vimplar på väggarna, att keturah snor med sig ballonger från min gamla lägenhet när jag flyttar och att man sitter i en bil med sin bästa vän och åker på roadtrips i flera timmar och äter hamburgare och pratar om dumma gamla minnen. Det är där det sitter, vetni.


Vad var det konstigaste som hände i helgen?
HAHHAHA. Någon sa "jag vill ha Pamela!" i det konstigaste sammanhanget.

När skäms du?
Om man moonwalkar på betald arbetstid framför kollegor och kunder på regelbunden basis har man inte så mycket skam i kroppen längre.


Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Åhåhåhåja. Känns som ett annat liv men när vi var i Göteborg och hängde i lägenheten och jag fick fina sms och pratade i telefon i trapphuset. Sen gick vi på en jättebrunch med 40 andra kompisar och skrattade åt internskämt så vi fick ont i magen. Och sen gick jag genom ett snöfall till järntorget med miljoner fjärilar i magen och blev bjuden på öl som jag drack, långsamt.

På kvällen hälsade vi på emelie och gustav och åt våfflor. Kommer nog aldrig glömma den där dagen.

Vem är den mest kända människa du talat med?
Håkan Hellström? Jens Lekman? Kissie? Sandra Beijer? Blossom Taintom? Hur mäter man kändisskap.

Jag och Håkan H, 2008. Liten popkid liksom.

Vilket uttryck använder du lite för ofta?

Typ, Tydligen, jajja, asså. Si po på spanska. betyder typ "ja såklart". bäst.

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
"När jag tänker på dig så tänker jag på dig med rött läppstift. Alltså inte så att jag tänker på dig, men alltså."


Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Att jag tappar kanel på köksgolvet (hänt två gånger på en vecka. TVÅ! jag är inte normal)

Vad gör du när du är ledsen?

Skriver och lyssnar på musik.


Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
kort vippig klänning.


Har du någon gång slagit någon?
Med Steffi har jag slåtts massvis, Toffe också. Men det gör ju syskon. Andra har jag mest krossat med ord, vetni.

Vad ser du fram emot just nu?

Steffi kommer hit imorgon kväll! En magnifik helg. Om en vecka ganska exakt åker vi till Göteborg. Det kan bara bli fantasiskt.

bebis.<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: