another sunny day;

Kategori:

sedan vi sågs sist har jag spenderat 10 dagar i malmö. det var lite för bra för att vara sant, jag fick nämligen göra nästan allt det där jag tycker allra bäst om. Här ska ni få se;

jag fick välkomna 3 av mina absoluta favoritjejer och de gav mig presenter!!!
vi gick i stan!!
jag gjorde en liten throwback-uppdatering. cause im a hiphopper yes i am.
 
jag fick esteban att bjuda mig på både öl och mjukglass med strössel (!!!!) och sen fick jag sno en cider från timo, jag fick kramas med bea och pepita, jag fick hänga med mowgli och jonte och etc etc etc. på en torsdag. vilken fest!
 
på fredagen fick jag sitta brevid kim en hel dag, jag fick kramas med johanna och med emma!
jag fick ha gul klänning och blomma i håret.
 
mamma lagade dödsgod middag + marängtårta och jag fick kalla mika för Janos.
 
på söndagen fick jag sitta i pressbåset fast vi egentligen inte fick, och så satt jag mellan andy och esteban och hade en helt fantastisk dag.
och på kvällen fick vi gå på picnic i jesusparken. vi cyklade dit och jag spillde rödvin på min gula klänning. kim var min favorite wigga.
på måndagen tog vi cyklarna till ribban, solade mest helatiden och sen åt vi middag på Vespa. dör.

på tisdagen åkte vi till falsterbo och läste bok, bada i hav och brände överarmarna.
och så blev jag bjuden på min favoritcappuchino!!
sen fick jag hänga med min mamma i stan, sitta på lilla torg och fota henne mot gula väggar. finast.
och så fick jag hänga med mina syskon och dra de roligaste skämten i världen. min lillebror börjar alltid skratta så han inte kan andas och kvider efter hjälp när vi tre är tillsammans. Det är verkligen en av de bästa sakerna jag vet.
och igår, igår blev jag bjuden på fika vid växthusen i slottsträdgården och sen blev jag bjuden på thaimat på möllan och en till cappuchino.
åkte hem ganska så vemodig och fylld av mat, kramar och kärlek.
 
En ganska så perfekt semester.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: