and i can tell how time can bend your ideas;

Kategori:

de senaste veckorna har bara flygit förbi. stress, dans,skratt, stress, allt på en gång och #emotionalwreck har sällan känts som en så passande hashtag.
nukörvi!
31:a maj blev startskotten för tillan och linnea som äkta makar. vi hurrade, kastade rosblad och drack champagne. en väldigt, väldigt fin dag.
jag var glad!
en massa massa bilder togs. fina fina vänner.
min lilla noomi lämnade mig. innan dess var vi på kretsmöte och tog egobilder. Saknar henne heaps.
the aspudden boys gjorde trerätters för att vinka av keturah. en så sjukt kul kväll som varvades med spontana gråtfester. vemodigt men fint.
lämnade stockholm och välkomnades av ett malmö som sken som aldrig förr. och en mamma. jag hade precis fått skatteåterbäringen och brände pengarna på att skämma bort henne. <3
sveriges bästa cappuchino får ni på kafferosteriet i malmö. vi åt morotstårtan till. Nu kan jag dö lycklig.
Anledningen till min resa var ju att min allra bästa esteban skulle gifta sig!! De var så himla vackra.
både hans och min mamma är också kompisar. och de är så himla himla söta ihop. Måste dock säga att min mamma är en total babe. över 50 och kommer till bröllopet med paljettkjol och höga klackar.
sen dansade vi hela hela natten. jag hade ett kort tal som var jätteskakigt men som jag tror var uppskattat. sen dansade jag till bohemian rhapsody med mamma och gjorde tillhörande teatergester.
på fredagen samlade vi bravo-kvinnorna och åt på vapiano.
resten av helgen hängde jag mest med släkten och glassade vid havet. Så sjukt efterlängtat.
När jag kom hem till stockholm så hämtade solnakidsen upp mig och så körde vi ut till skärgården.
Igår, när jag hade en sjukt jobbig arbetsdag med massvis att göra, då kom benji förbi och bjöd mig på lunch. Kände mig väldigt bortskämd och glad. fina fina vänner.
tips på frisörer i stockholm? jag har ungefär samma hår nu som då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: