so I can't explain this in one sentence so I just keep going on;

Kategori:

en liten instauppdatering;

i fredags skulle jag på studentfest i Värmdö. men på vägen väntade jag upp tina på gullmars. och ja, det läckte  väl lite grann sådär pga störtregn.
i lördags jobbade jag hela frekking dagen så det enda rätta var att köpa kaffe från espressino och gateus kardemummabulle och fira sommarsolen på torget med mormor i telefonluren. Lunchrast jao.
 
och i söndags kom jag på hur mycket jag saknar mina två bästa personer. mamma och brorsan. skitsnygga dessutom. <3

igår hade jag och min roomie och vän sara frukost ute på gården!! sjuk sommarkänsla på det. massa frukt och thé och juice. så. himla. värt.
sen gick vi slussen-gamla stan-djurgården-tillbaks med bea. pausade på en parkbänk och såg ut över underverket som är sommarstockholm. alltså. jag får andnöd.
 
det va det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: