hela livet va ett disco, men hur kunde det bli så svårt;

Kategori:

ibland undrar jag vart jag hade varit om jag inte flyttat till stockholm. om jag inte dragit iväg med min stora resväska en sensommardag och kysst öresundsbron farväl. kyssa all skit jag gått igenom där adjö. för jag var tjugotreeee, när jag lämnade malmeeee.
och så sitter jag i min säng i mammas gamla skjortklänning och en varm h&mkofta en tisdagsförmiddag och ler stort, trots att jag precis blivit inringd för jobb. för jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt liv. Min stockholmsbubbla. det är sannerligt långt ifrån lätt ibland, med räkningsångest och den här kampen att försöka tvinga sig själv att bli lite mer vuxen och städad på nåt vis. Men fy för vad jag älskar det. Känner ingen ånger, känner ingen ånger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: