i just loved you the best that i could;

Kategori:

10 saker jag tycker om:


- resa. resaresaresaresa. älskar det. ketz sa idag "you're kind of a gypsy, arent you?" jo.
- när man står på ett dansgolv med en bästa vän och måste hålla i varandra och sjunga med i VARENDA ORD av den låten som spelas för det är så himla bra just där och då.
- laga en storfrukost på en vardag, äta den långsamt och se nya avsnitt av girls.
- att vinna på frågespel. blir sjukt stolt och kaxig, haha!
- ligga i en soffa med en knippe vänner och bara äta glass, se en hel säsong av en bra serie och bli bjuden på whisky.
- när man är på en fest och man möter nån fins blick genom rummet och ler. PIRRET på det alltså! dör.
- renbäddad säng, nytvättat hår, städad lägenhet och nytvättad pyjamas. ÅH.
- vara hos vänner man älskar och bli bjuden på mat och sova där och inte lämna lägenheten på hela helgen.
- köra bil. faktiskt! långt och snabbt och över landsvägarna.
- peppen på musiken i hörlurarna när man ska gå ut och man kan leva sig in i tanken att kvällen kommer bli fantastisk.


7 saker jag vill göra i framtiden:

- Skaffa körkort och åka på en roadtrip.
- Bo i villa.
- Bo i Australien.
- Vara 45 och fortfarande ha samma bästa vänner och vi hälsar på varandra någon helg då och då med alla barn, husdjur och respektive och har precis lika kul då som nu.
- Gifta mig med någon som är min bästa vän.
- få mina texter utgivna någonstans.
- Äga ett café. åh drömmen på det.

5 platser jag tycker om att vara på:

- I karlshamn och dess trygga vagga med kim och bea och robin och jonte och alla andra.
- Buttes du chamont-parken i paris med baguetter, champagne och en hög vänner.
- Flamenco i Chile, i strandhuset med egen strand och öken & hav och ingen el.
- i tunnelbanan mellan slussen och gamla stan.
- i mamma mormor moster & brorsans armar.

4 ord som beskriver mig:

Underhållande.
Dramatisk.
Glad.
Velig.

3 saker jag ser fram emot:

Våren i Stockholm.
Kompisarnas olika sommarbröllop.
Att se vart detta året tar mig på för äventyr.
.

2 bra filmer:
Friends with kids och The Perks of Being a Wallflower.

1 bra låt:
Den här hitta keturah idag. Den var fin.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: