i would go out tonight, but i havent got a stitch to wear;

Kategori:

InstagramGöteborg (för ärligt talat var veckan innan torsdag morgon inte mycket att hänga i en fiktiv hednisk julgran)
vi kom dit redan tidigt på torsdagen, men eftersom vi knappt lämnade lägenheten har jag inga bilder. var mest mat, mys och mad men. Bra kombo. här är ketz på fredagen, i sitt bouncy castle filled with cloud hearts som hon sa.
vi begav oss så småningom utomhus för spatserande i haga, dvs göteborgs finaste stadsdel. jag hittade en mon amie kopp från rörstrands med fat för 75 kr. dock glömde jag den i göteborg, snopet!
sen åkte vi båt och satte fåglar i adrians hår för att nämna några få saker.
på kvällen gjorde vi andra lång i sedvanlig ordning. fast mycket mer ordning än förr i världen. keturahs cheeky leende till trots. Hon lärde mig vad poppers betyder i aussie och hur kul de kan vara. Jonte var offret i bakgrunden. resten får ni lista ut själva.
på hemmafest i hisingen tyckte grannarna vi skulle se upp för skumma typer och vi alla pekade på timothy.
söndagen spenderades på taket med fajitas i händerna och solen i ögonen. vi spelade håkanlåtar på alexandras mobil och allt kändes väldigt västkust-idylliskt. keturah undrade var göteborg har varit hela hennes liv.
och igår, i måndags alltså, sa vi adjö till bästkusten med ett besök på le pain francais och spårvagnsplank.
världens finaste kompisar. världens finaste resa. både jag och ketz kom hem stutsandes med ny energi! <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: