woke up and for the first time the animals were gone;

Kategori:

en liten instauppdatering;
en kväll bjöd jag över några av mina favoritmänniskor på pasta carbonara och deras personliga favorit; crumble pie. Älskar att laga mat till folk. #kycklingmamma
på min tunnelbanehållplats finns det små lp-fjärilar som sätter höstsolen i eld, faktiskt.
min älskade farmor på sin bröllopsdag. 8 år efter hennes död och farfar har denna bilden på en hedersplats i finrummet. <3
en fantastisk grej med att bo hemifrån är att man får bestämma sitt eget porslin. vilket leder till att jag nästan uteslutande använder gamla loppisprylar. älskar älskar dem.
en mamma i mitt kök.
och en moster på nordiska museet. Den enda i min släkt som delar min kärlek till design, konst och grafisk design. och mode. och inredning. och typ allt som jag älskar. Världens finaste moster.
som jag för övrigt fick denna drömkoppen av!!!!!! dog finhetsdöden några gånger om.
stora essingen är min nya favoritplats på jorden. det, och att få prata franska en hel fredagseftermiddag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: