i've got a thousand opinions and not enough time to explain;

Kategori:

 
Beskriv dig själv med en mening.
dramatisk halvlatinsk kycklingmamma med svenska normer och explosivt pepp.
 
Beskriv en person som du älskar med en mening.
hon är den som tog mig igenom vintern, allt och ingenting och hon tänker exakt som jag kring nästan allting som finns att tycka och fast hon är på andra sidan jordklotet pratar vi varje varje dag sen hon flög härifrån. när vi skriver samma sak samtidigt skriver vi alltid #thisiswhywerefriends efteråt. i love you ketz, you're the best bestie ever./ruthie
 
 
Detta trodde du inte om dig själv för två år sedan.
att jag skulle bo i stockholm, med sara, i en lägenhet jag älskar och i ett liv så olikt det jag hade då.

En sajt du alltid läser.
9gag.com i love it !
 
 
Där mår du som bäst.
vid havet. alltid.

Där mår du som sämst.
sergels torg. hetsen orkar jag inte riktigt med. men det har blivit lite bättre nu.
jag och sara augusti 2008, fem år innan vi plötsigt bodde ihop i hägersten!
Det här är nytt i ditt liv.
att bo ihop med sara. en riktig kompis liksom. helt galet bra ju!

Det här är sen gammalt i ditt liv.
gör galet stora extravaganta frukostar och vaknar aldrig mer än en halvtimme innan jag måste åka iväg.

Det här ser du fram emot.
mamma och moster kommer upp om två veckor! då ska vi kramas och shoppa och skämma bort varandra.
En önskan.
att få stanna kvar i stockholmsstaden så länge jag vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: