i remember when you where mine;

Kategori:

September i instaformat! mest för att jag är lat. men också för att det är kul!
 
min beatriz älskade fina bästa kom hit. jag tog henne runt alla ställen jag trodde hon skulle gilla och så åt vi hälsotallrik på Ediths och drack öl på södra teatern. och massa mer saker. Hon tyckte väldigt mycket om det.
på fredagen så var vi på pre-wedding fest på stureplan. champangen flödade och jag hade i vanlig ordning lånat ut mina kläder till bea. hon fick den där klänningen. jag är lite klar med den och så var hon så söt så den fick följa med henne tillbaks till karlshamn igen. robin var nöjd.
mamma och pappa kom hit!! älskar att mamma ser ut som en kändis och pappa som en som vill ta bild med.
och på lördagen var det den stora bröllopsfesten på skanstull! mamma var snyggast. helt klart. snyggast mamma.
mina vänner som är separerade vid födseln fick träffa varandra för första gången. robin och hans tyska version, flo.
<3
jag blev utnämd till Bestmaninna av filip. så himla himla fint.
vi välkomnade hösten med grytmiddag i aspudden. jag gjorde min blueberry crumble efter poplärt önskemål och sedan spelade de gitarr och vi sjöng halva natten. en väldigt fin måndag.
jag och steffi på bröllop
jag och bea firade 3 år som bästa kompisar! <3
 
 
Kim kom hit! första gången sen jag flyttade. firade det med pannkaksgubbar och engelska pojkar. sjukt fin helg.
vi var kulturella och gick på moderna museet, runt på skeppsholmen och till gustav aldolfs torg. det var en sån där alldeles perfekt söndag.
fina fina bästa <3
och så deklarerade jag ännu en gång min kärlek för stockholm.
steffi kom och hälsade på mig!  vi gick på vintagemässa och på myrorna och etc etc. fint
och så gick vi på oktoberfest i nynäshamn! sjukt kul!
jag och maja var glada!
och så började jag och sara veckan med måndagsmysfrukost med project runway och thé. detta är vårt köksbordsaltare. världens b
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: