men kärlek skonar ingen:

Kategori:

instaveckan som gick!
onsdagskaffe med världens bästa granne <3
brorsan kom och vi popagandapeppade!
såg fina fina kate nash.
och i lördags var det den 31:e Augusti! då firade jag och stockholm ett år tillsammans. Jag firade med att bjuda över mina allra bästa stockholmstjejer på lyxfrukost, gjorde egna marängbottnar och kokoscones.
och mimosas såklart. efter kl 12 skippade vi apelsinjuicen såklart. hipp hipp hurra!
och så firade jag vidare med Jens
och avrundade med Håkan. <3 världens finaste konserter.
sen åkte brorsan hem och då hedrade jag syskonhelgen med ett litet kollage. världens finaste bror.
jag gjorde om i sovrummet. lade allra mina bästa över huvudet igen. så de kan vaka över mig :)
och i tisdags efter jobbet ballade jag ur fullständigt och bakade c:a 100 maränger. Ja jag är knäpp. instakompisarna tyckte mest det var gulligt, men jag menar, nån slags diagnos måste jag ha? baksjukan?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: