do you ever think of me?

Kategori:

förra veckan såg ut såhär!
måndagen stannade jag kvar lite extra i malmö, behövde liksom kramas med mamma lite till. och jag menar, som kent säger; jag sa upp mig för att fånga lite sol. så vi åt frulle i västra hamnen.
emma och esteban mötte upp mig i stan och jag och emma upptäckte att vi hade likadana kjolar på oss! och typ lite lik skjorta etc. fantastisk stil på den här tjejen må jag säga.
på onsdagen gick jag och Boogs i tjänsten. sen bjöd jag på lunch på ljunggrens. sen fotade vi oss själva och våra tungor. hö hö. världens bästa boogis.
under throwback thursday visade jag upp mig och steffi i våra bästa utklädningskläder hemma hos mormor.
och så avslutades veckan med hemmahäng med de bästa systrarna jag vet. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: