wont you stay with me, cause you're all I need;

Kategori:

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Ninas lägenhet som är så himla kul och snygg och galen samtidigt. precis exakt som hon.
 


Vad gjorde du kl 08 imorse:
sov till ljudet av hur irena behövde gå upp men inte jag. Muahahaha!

Vad gjorde du för 15 min sedan:
lyssnade på Den här låten <3

Det sista du sa högt:
tack

Det senaste någon sa till dig:
kan du mejla mig det istället

Vad har du druckit idag:
kamomillthé, juice, vatten och whisky/cola

Vad var det senaste du åt:
haha, alltså; päron/mjölkchokladglass. jag behövde det.
 

Vad var det senaste du köpte:
mat. älskar att handla mat.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
trä

Vad är det för väder hos dig nu:
det har varit monsterfint hela dagen men jag är sjuk så jag har bara väntat på att solen ska gå ner så jag inte ska ha så dåligt samvete över att jag är inomhus och är eländig.


Godaste glassmaken:
cookiedough. ingen tvekan.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
med tanke på hur ofta jag blir förälskad så jo. men inte kärlek.

 
 
 

Sover du tungt:
sover mig igenom typ allt.


Drömmer du mardrömmar:
nästan aldrig.

Trivs du med ditt jobb:
ja, förutom när jag är själv och det kommer in knäppisar. då blir jag ganska trött.


Favoritklädsel:

prickig blus, vippig kjol, dr martens, lång kofta.


Favoritlåt just nu:
just nu lyssnar jag sönder Stay with me - Sam Smith (jag och mina tjejkompisar lyssnar SÖNDER oss på den mannen. <3)


Vad ser du om du tittar till höger:
min gula tyllkjolssol samt en rosa pompom jag fick av steffi.

Vad ska du göra härnäst:
sova

Höger eller vänsterhänt:
höger

Humör just nu:
trött, PMS-ångest som jag försöker hantera, ont i kroppen, mamma-saknig.

Favoritgodis:
choklad.

Kläder just nu:
randig tröja från åhléns.

Sommarplaner:
ha mitt livs första betalda semester (!!) bo i malmö i två veckor (peppen på det!!), gå på Hennings musiktjohejsan om jag får ledigt från jobbet, dansa i köpenhamn, åka till Barcelona och dricka mycket vin i många parker.
 

Hur många kuddar sover du med:
minst 4. är kuddrottningen.

Spelar du något instrument:
nej tyvärr.

Morgon eller nattmänniska:
oerhört anpassningsbar. men i naturen; nattmänniska.

Vad är viktigast för dig:
Sanningen.
 

Snarkar du:
Enligt ganska säkra källor gör jag det. Men tror inte jag gör det lika mycket längre.

Längtar du mest efter just nu:
Sommar, vänner, familj, dans och havet. Barcelona. Way Out West. ALLT.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: