första gången vi sågs kunde vi inte sluta prata med varandra;

Kategori:

veckan började med en rivstart, nämligen konsertkväll på Landet där våra kompisar & bekanta spelade! är så himla bortskämd här uppe med så många talangfulla kompisar, det blir liksom både bra OCH kul när man får gå på sånt hår. som en liten egen klubb.
på onsdagen jobbade jag heldag och belönade mig därför med en Tamarindo-lunch! världens godaste hälsotallrik.
dör på den här bilden. vet att jag är töntig. men det var throwback thursday och mamma hade messat över denna ett par dagar innan. alltså BEBISTOFFE! att min bror någonsin varit så söt kan jag inte fatta.
i torsdags hade jag även jeans och tischa. vilket är för mig så ovanligt att jag var tvungen att ta en selfie.
På något mirakulöst sätt blev det fredag och jag var ledig så efter tjänst etc så rullade vi ut mot ekerö! jag fick prosecco och present. vilken kombo!! blev så lycklig.
vi tog långa promenader (med vinglas) (såklart)
och dagen efter hängde vi på stranden med sangria och partysugrör. min bror messade att jag skulle sluta ha så konstiga frisyrer, jag ba; I AM A MAJESTIC UNICORN.
och på söndagen avslutade vi vår weekend of decadence (när alla andra var på way out west) med rester och vin och ost!! helt underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: