du stör dig hårt på mig;

Kategori:

förra måndagen, för exakt en vecka sen, var så himla fin. Jag hade nämligen en så fin förmiddag i tjänsten, och när jag var på väg att dra mig hemåt så messade nina om jag inte ville ses. Såklart jag ville! vi hade inte fikat på eoner av tid så vi satt där fram till klockan blev kväll. galet länge alltså. Så himla mysigt.
på tisdagen eller sådär så kände jag att våren hade kommit till tångvägen! våra tulpaner började dock sjunga på sista versen.
i torsdags samlades vi och firade att leon var tillbaks i stan. med karhu öl, mojitos och skratt tills klockan helt plötlsigt var stängning! och jag missade sista tuben, var tvungen att ta nattbussen. men det går bra när man blir eskorterad i armkrok av pojkarna x2 genom slussen. Skrattade hela vägen hem med någon alldeles särskild i luren också.
hopp tjoff var det lördag, fest och återträffar av fantastiska människor jag inte träffat på så länge. alla är gifta!! typ.

Det här skulle vara en bild på mig och sara. Ni ser ju hur bra det blev. photobombad.
skåneälsklingar!
 
På söndag tog jag vilodag. och det där var veckan! SÅ himla fin.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: