and there´s a breeze,

Kategori: Dress up in you.


Låtar som..

..har gjort mig glad: Ignition - R Kelly
..har gjort mig ledsen: kent - M
..jag vill dansa till: Håkan Hellström - Kom Igen Lena!
..jag vill dansa ännu mer till: MMmbop - Hanson
..lugnar ner mig: John Mayer - In Your Atmosphere
..jag lyssnar på för att bli pepp: Maskinen - Pengar
..påminner om min kärlek: Regina Spektor - Us
..påminner om gamla tider: Fall out boy - Sugar, we´re going down
..påminner om ångest: Bon Iver - Blood Bank
..jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Pink Rabbits - The National
..är väldigt, väldigt bra: Jessie Ware - Wildest Moments
..lyssnas på i ilska: Ingenting kan stoppa mig - Maskinen
..jag lyssnar på när jag är kreativ: The Story of an Artist - Daniel Johnston
..påminner om sommardagar: Adorn - Miguel
..påminner om våren: The luckiest guy on the lower east side - Magnetic Fields
..påminner om en bra film: Des´ree - I´m Kissing You
..påminner om staden jag tycker om: Emmylou - First Aid Kit
..jag lyssnade på när jag var 13: Christina Augilera - Contigo En La Distancia
..jag lyssnade på när jag var 15: Maroon 5 - Shiver
♥ ..jag lyssnade på när jag var 17: Tiger Lou - Functions
♥ ..jag lyssnar på just precis nu: Street Hustle - Håkan Hellström