du bad mig ta kärlek lätt som en vind;

Kategori:

Det sista jag gjorde som tjugofyraåring var att dricka finwhisky och hänga hos bästa Gardelinarna ute på Ekerö. blir inte bättre än så liksom. Dog mat och dryckdöden. kanske den bästa av dödar.
tog ett plan till malmö och mammas armar
och brorsans då, såklart.
mamma och jag gjorde chilenska Empanadas. DÖDSGOTT. och så dansade hon Cueca i köket. inga konstigheter.
ikealunch med utvalda delar av släkten.
kim kom och gav mig världens bästa motto-tavla.
avrundade mitt år på instagram och året representerades av keturahs rumpa?
sista timmarna spenderades med världens bästa kompisar i sveriges bagdad, möllevångstorget. vi skrek från balkongen och jag satt i fönsterkarmen med champagne och fötterna dinglades ut över folkmyllret tills en raket smällde en meter ifrån mig. Så vi spelade fusball och skrattade istället.
#happynewhair
hittade gamla foton hos mormor och skrattade åt min personlighet som treåring.
sen blev det hipp som happ fredag och då åkte vi till köpenhamn!
var som vanligt väldigt vackert i den danska huvudstaden.
efter en middag hos farfar så hängde jag och brorsan i vardagsrummet halva natten och sjöng gamla kentlåtar. alltså den här lillskiten kan vara den mest genialiska människan jag vet. kanske mest för att han är så lik mig. kanske mest för att han inte är det.
det blev lördag och jag tog ännu ett tåg, denna gången till gbg för att fira att vår sanne tequila freeway snart blir mrs. harangi. eller mrs sanne tequila harangi då. lite tequila får man ha kvar.
jag ville ju ha med mina absoluta favoritjejer på samma bild, eftersom det är så sällan vi ses alla på en gång numera! men alla foton blev mongo. precis som vi. Älskade tjejer. Kan klå vemsomhelst i en bitchfight. varför man nu skulle vilja ha det. eller förresten, kim kan nog inte vara med på det, hon är för snäll. men vi andra? vi bara spyr i ditt face.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: