fri till slut:

Kategori:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag bodde i stockholm hela året, hade semester i malmö och blev bästis med en australienska!
Vilka länder besökte du?
 
Spanien och Dannmark
Är det något du saknade år 2013 som du vill ha år 2014?
Mer äventyr, mer orkaner under fötterna och mer resor!

De stunder från år 2013 kommer du alltid att minnas?
 

Kanske på tillans bröllopsfest när vi klockan två på natten går upp på scenen och tillsammans sjunger All by myself inför ALLA. det var väldigt fint och genuint.

Vad var din största framgång 2013?
Att jag klarade mig själv så himla bra.

Största misstaget?
att jag inte tog mer vara på de fantastiska sommardagarna.

Var spenderade du mest pengar?
Hyra helt klart. och SJ.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
 Vänner, pojkar, musik, fester, rödvin, tjänsten, hägersten. Stockholm skyline. Min familj.
Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
Pappas, moster och mormors hälsoproblem.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Adorn - Miguel, Do you...? - Miguel, Anything can happen - Ellie Goulding, Nya håkanskivan.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare för min egen del, ledsnare för andras skull. Men så glad som jag är här har jag aldrig varit.
Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit tag i mig själv lite mer. Gjort mer saker som var bra.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat. Längtat.
Något du önskade dig och fick?
Bo på Tångvägen igen! Hade jag inte kunnat inbilla mig ens i mina galnaste fantasier.
Något du önskade dig men inte fick?
Ja, såklart. Men ibland önskar man saker som man aldrig egentligen borde få.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske om jag varit lite duktigare och tagit mig själv i kragen lite mer.
Vem saknade du?
Alla. Min familj, mina vänner. Jag saknade chile, australien, thailand, alla överallt helatiden. Men jag är lyckligt lottad här uppe, för här finns så många av de jag tycker om samlade ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: