you know i've dreamed about you for 29 years;

Kategori:

Hej kompisar. Jag har akut bortalängt.
vill till exempel roadtrippa i Australien. eller överhuvudtaget bara vara i australien. krama på ketz. träffa surfare. gå på music-nights. ha all day brekkie. säga Heaps så mycket jag kan. konvertera till aussie dollars. äta bananabread. dricka thé på uteserveringar. hänga i beer-gardens.
 
och så vill jag till thailand och säga sawadee kaa och kap kun kap och äta sticky rice, åka tuktuk, resa till koh chang, koh tao, varenda koh som finns. vill vill vill.
men det finns ju ett land som har förtur. som inte har sett mig på fem år. som jag också bara måste till. och det gör ont i hjärtat att veta att jag kan bara åka dit om jag typ säger upp mig idag och lämnar allt. och det känns också så himla taskigt. Det rycker ju i hopeless wanderer-nerven. Jag vill ju bara göra allt helatiden. slutar alltid med att jag gör ingenting.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: