ingenting, ingenting i min kalender idag;

Kategori:

Hej!
Shit vad skönt det är att vara hemma/ledig.
jag har hunnit med fyra städer, ett bröllop, stranden, staden, sett en fantastiskt film, läst ut en fantastisk bok, cyklat genom kullersten och börjat se om en serie. Jag är förkyld men det struntar jag helt blankt i. jag bara lever i ett lugnt lunk genom tiden och försöker typ låta dagarna bli så långa som möjligt. jag tar en chai med steffi, jag kramar på kim, jag pratar djupheter med bea och jag lagar mat, får lagad mat, köper godis, dricker vin, skrattar så jag inte kan andas, sjunger så jag inte kan prata och tänker så jag inte kan vakna. sover utan väckarklocka och går barfota. struntar blankt i regnet, i molnen, i temperaturen. mamma och pappas soffa har aldrig känts så skön och malmö har aldrig varit så vackert. blir omkramad 24/7 och älskar det.
 
så, over and out! puss och pop älsklingar
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: