i'm reaching out to you;

Kategori:

hej hej hallå! tror jag ligger lite efter i instauppdaterandet.
förrförra måndagen började med att jag jobbade massor, sen gick jag till skåningen vid nytorget, åt macka och drack en cappo och läste ur tredje moseboken.
en stressig jobbdag när jag dessutom var tvungen att fixa massa med flytten sprang jag upp för mosebacke för andpaus. stockholm är så himla fint så här års.
brorsan och jag skickade trötta hälsningar till varandra.
under throwbacken saknade jag mina skånepojkar och dekadenta eftermiddagar i köpenhamn.
och sen blere fredag och alla var lediga så vi åkte ut till Ekerö, grilla, spela brännboll etc. jag och daniella tittade på, drack vitt vin och pratade om massor med spännande saker. himla fin dag.
 
i måndags då, så hängde jag med Tina. vi har inte setts på flera månader så en uppdatering var minst sagt nödvändig. tog henne till Tamarindo som är mitt bästa lunchtips just nu. dödligt god mat för 80 spänn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: