it's not a bad thing to fall in love with me;

Kategori:

instaveckan!
i början av veckan var det mest jobb och regn. höjdpunkt; jobbet bjöd på kaffe och kardemummabulle. <3
under throwbacken tänkte jag på alla våra passionerade men okontrollerade kaoznätter förr i världen. här ser ni bea som dansar på trottoaren utanför sannes lägenhet och maja, sjutton år i staden. alltså. älskar dem.
sen blev det Trädgården en torsdag. gratis inträde, massa kompisar och kramar och dans och jag hade så himla kul!! sån där ovanlig kväll då allt bara är skitkul helatiden. jag och bea gick in i bikten och skrik-sjöng Trädgården en fredag så högt att en kille drog undan skynket och undrade vad som pågick. alltså jag dör. så himla kul.
På lördagen var jag människa igen så då var det dags för studentfest! hade inte gått på en på år och dar så det var lite roligt! temat var färggladda klänningar + flugor så jag tog på mig en rosaprickig bakelse jag köpt av Elsa Billgren och spatserade fram genom Hökarängen. fin kväll. fin gammal roomie.
 
 
och i söndags packade jag ihop massa ingredienser och åkte till högdalen för att laga chevrepizza till Bea min bea! i gengäld fick jag lagat mina trasiga vintageklänningar. bra byte. fin vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: