ett fel närmare rätt;

Kategori:

det har gått en hel himla vecka igen!
såhär såg förra veckan ut;
Gick heldag i tjänsten med Clara och fick pannkakor till lunch!!! drömmen på det. Fick även hänga med Milton, som är världens lugnaste, finaste lilla hund. Bildbevis på att jag har en hund i knät. nog första gången ever. Stockholm has changed me!!!
I onsdags hade jag min sista frukostbjudning på Tångvägen och vem var gästerna om inte världens bästa Boogie och Emmet!! som är här på besök från australien. jag gjorde amerikanska pannkakor och så fick jag timtams. <3
Sara och jag firade vår sista kväll i lägenheten med att se säsongsavslutningen av project runway, och att lägga upp en semtimental bild på oss själva. <3
och sen blev det torsdag och dags att flytta ut! :.( vi gjorde det kul genom att lyssna på Anastacia och sjunga opera i de tomma rummen.
Sen blev det fredag och dags för flyttstädning! Vi gjorde dock en lunchpaus på Sushiköket och då kom Alex förbi med birgit och lilla Zoe!! jag och hon blev bästisar direkt. hennes pappa är från venezuela så jag pratade spanska med henne och man såg att hon förstod. :,) himla fint.
och igår avslutades årets mest hektiska vecka/ inleddes mars med middag hemma hos tripkos! massa bra människor var där + rödvin så jag var ju lycklig.
fin vecka, trots allt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: