let me come over I can waste your time i'm bored;

Kategori:

en hel vecka igen alltså!
i tisdags gick bea och jag halvdag i tjänsten. Riktigt mysigt. började på årstaberg, frukost i kransen, och sen gick vi slussen-gamla stan-centrum i vårsolen vilket var ett #brabeslut
här lekte vi att fåglarna hade sammankomst. väldigt underhållande.
i onsdags väcktes jag av Irena och en godmorgonlatte. jag lyckas alltid alltid få de bästa roomiesarna.
i torsdags tog jag ett evighetståg till Nynäshamn för att träffa min käraste Bonde, hon har bebismage som man måste klappa på och så åt vi god mat, såg Niceville (bästa filmen) och snackade strunt. ett himla fint litet äventyr.
i lördags natt ankom jag till min hemstad, och på morgonen därpå var mamma tvungen att ta mig på finfrukost på vårt egna lilla hemliga stamfik. Hon är för övrigt så himla fin min mamma, alltså seriöst. vackraste mamman i världen. Älskar denna bilden, hur lurig hon ser ut.
och veckan avslutades i mitt flickrum med SNL, och med att klippa Toffes hår. Mina syskon alltså. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: