we can not just kiss off into the air;

Kategori:

v.11 i instaform!
måndagen började med häng med mamma, via frissan och sen till mina småkusiner. när självfötroendet var nere på noll efter morbrors alla frågor om vad jag gör med mitt liv, träffade jag upp Andy. han bjöd på öl & rökig whisky som kompensation.
i tisdags bjöd mormor på asiatisk buffé och sen drog jag med dem till Kafferosteriet enbart för att jag behövde sveriges bästa cappuchino och morotskakan jag ibland drömmer om. Sanne tyckte jag såg hipstrig ut på denna bilden, lustigt för jag har brorsans skjorta och mössa på mig! lilla hipster-brorsan alltså. <3 och så världens bästa känguru-pin jag fick från Boogie. <3<3
och så hängde vi vid havet. åh älskade hav. det var så himla skönt väder också. ingen vind, bara sol.
Mamma firade av mig musslor och bubbel. <3<3<3 ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar den kvinnan.
Sen tog jag 05.42-tåget tillbaks till huvudstaden. Sov nästan hela resan upp.
och i torsdags jobbade jag men fick ångest över solen. så jag tog på mig mina nya secondhandfyndade converse och åt lunch på slussens torg. härrrrligt är bara förnamnet.
och på kvällen firade vi Adrians ankomst till sverige med carmen-häng, som sig bör. Henning hade bästa namnet på tröjan!
och i fredags önskade jag alla en Bon weekend & hade 40-talsfrisyr på jobbet.
igår var jag fett depp på morgonen men med hjälp av tjänst, tjänstekompisar, solskenet, fika, jens lekman i lurarna och ett stillat shoppingsug blev jag på riktigt bra humör. gick omkring och såg min stockholmshistoria utspelas. från älskade hägersten till belgobar på bryggargatan, där jag drack min allra allra första Stockholmsöl 2007. <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: