i'm ready whatever time;

Kategori:

instaveckan!
på onsdagen var jag äntligen ledig efter flera dagar med jobb, inventering, etc etc etc. Det firade jag med att åka till odenplan och gå hela vägen till t-centralen. upplandsgatan upp liksom. sjukt fint.
sen tog jag tuben till kristineberg, vi skulle nämligen på favoritresturangen Piren! jobbet bjöd. jag åt moules frites och drack prosecco. till efterrätt denna FANTASTISKA cremee brulee. alltså dör. mongogott.
den här bilden skickade chefen. fina kollegor och jag, världens blekaste person.
i fredags gjorde jag bananpannkakor i köksmörkret, tidigt innan jobbet. alltså dör på den här frukosten. kanske godast i världen. och så  himla enkel att göra!!
pausade med stans bästa kaffe på mosebacke torg.
och igår hade vi babyshower för Bonde! tyvärr inte på bild... vi satt i hanna & linus trädgård och det var så himla varmt. drack bubbel och firade vår nya lilla mamma i gänget. finaste.
Bea och jag avslutade helgen såsom bara vi kan. Pommes och billig öl på Carmens. finns få saker i världen som gör mig så lycklig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: