you and i are not the same, we're divided by the smoke of an airplane,

Kategori:

förra veckan var så himla fin!
hängde med sara på en onsdag, vi behövde ses eftersom vi numera är fd roomies men har massa att prata om mest jämt. gatutjänst kring söder, häng på irlänsk pub och mysigt avslut med lite fler vänner på Il tempo. hon är så himla fin, min bästa lilla sara. <3
den här bilden har liksom inget filter. sånt bibelljus på stockholm ibland alltså.
sen blev det torsdag och då kom steffi! vi firade med vigårdaburgare och häng i stan. hon snodde mitt halsband. i vanlig ordning.
på fredagskvällen blev vi ackompanjerade av tina, bea och ellen som vi drack fin-drinkar med på nosh & chow. jag hade ny blus och var såhär glad. drinken i min hand var en blandning av Pisco (<3) och champange. dör. så gott.
på lördagen hann vi ta oss till bondegatan 59 och världens bästa frukostfik Bakverket. jag spanade på snygga bagare och steffi var mest glad över att få mat.
sen var det möte och efteråt fick jag denna screenshot mms:ad till mig av Esteban. så typiskt honom att alltid hålla på att mobba mig. men det var faktiskt, väldigt väldigt kul. saknar dig med, tjockis.
och så avslutade vi hela veckan med världens mest intensiva vintagemarknad. efter att ha köpt 3 klänningar, 1 par skor, en ring, en brosch, en fluga till brorsan och en väska så var både jag och min plånbok ganska nöjda. vill ni se vad jag köpte?
vi avrundande söndagen med att fika på vurmas. åh sån härlig söndag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: