och jag hade inte kraft kvar att ge dig, om jag hade lite kärlek kvar så var det till dig.

Kategori: Hjärtekross.

tre freaking år av fel plats, fel tid, fel andra människor att vara kär i, fel du fel jag fel timing fel för jag dansar för mycket fel för du förstår inte vinkar fel för jag dricker för mycket fel för du kör alltid hem beställer alltid vatten för att sättet du ler på sätter mig ur balans för sättet jag rör mig får dig disträ fel för att i shoot screw marry väljer du mig som screw och jag dig som marry för att vi kompletterar inte varandra för att vi är inte lika vi är inte olika för vi är inte normala för du är feg och jag är velig  ingen vill bli som sina föräldrar.

Kommentarer

  • Sophie säger:

    så grymt inlägg. du skriver BRA

    2009-11-07 | 16:15:51
  • julia säger:

    riktigt bra skrivet!

    2009-11-10 | 22:50:06
    Bloggadress: http://ohhboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: