so pretty, so smart, such a waste of a young heart.

Kategori: Hjärtekross.


Ikväll var jag med min käraste Vicky och såg New Moon. Innan dess svängde vi förbi Två Krögare för att hon skulle få smaka en Hoegaarden-öl, haket visade sig vara ett 40+ ställe men vi klarade oss ändå. Väldigt underhållande att se så många berusade vuxna på en söndagskväll. och sorgligt. Men ölen var god och sedan köpte vi popcorn och snacks och begav oss in till de mest awesoma platserna i salongen som jag hade reserverat tidigare på dagen.

Filmen var så andlöst bra att jag tror inte jag andades på de två timmar
och elva minuter den pågick. Det var bara så, wow. Perfekt fortsättning, bra storyline, allt. Jag vet inte varför jag är så förtrollad av Twillight, jag som inte alls gillar fantasy eller superhjältefilmer annars. Det är bara så, GAH. Och jag måste säga att jag hejjar på Jacob efter denna filmen. Han är så mycket bättre än Edward. Och jag trodde aldrig jag skulle säga det. Kalla mig mainstream, go right ahead. Jag bryr mig inte. Det var så så så bra. Kommer se om den lika många gånger som ettan. Om inte fler.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: