en del av mitt hjärta, kommer alltid slå för dig.

Kategori: Hjärtekross.


(bild via hanna, som ni hittar i min länklista till vänster,)


idag lyssnar jag på Hjärtekross 4,
har småont i magen, halsen, fötterna, huvudet. Ska jobba om ganska så exakt en halvtimme, skriver fina texter med min nya dyra penna, läser boken "vem är björn och vem är benny (och andra intressanta mysterier) rekommenderas, skriven av fredrik linström dessutom, bara en sån sak.

det regnar ute och jag vill helst inte cykla. Men vad gör man när man bojkottar skånetragiken?


Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jag har också ont ungefär överallt!

    Jag tror att det är en blandning av ovanligt mycket träning för att vara jag, och av att jag sovit på ett dåligt sätt. :/



    ha en fin dag!

    2009-09-04 | 09:43:00
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: