tell me all about your love, tell me all about your pain.

Kategori: Hjärtekross.


(bild via min finaste Elma,)
Ni vill ha hjärtekross, ( jag har inte några färska att bjuda på eftersom jag inte hyr ut mitt hjärta i andrahand till opålitliga hyresgäster längre, det enda jag kan erbjuda är gamla, ledsna ord,)
well, här har ni hjärtekross;
"tjejen kramade om honom bakifrån och Hon dog lite. Han satt på golvet och tjejen drog i hans jacka så som Hon själv hade gjort innan och där stod tjejen i sin äckliga storskjorta och randiga hår och och gjorde samma sak och han satt där i sin mörkblåa jacka och Hon kände hur det tryckte till i hjärtat. Hon kan inte vara likgiltlig längre, inte när de fyra sitter och lyssnar på hennes ipod och alla sjunger med i låtarna som spelas. Inte när hon dör för att han har lämnat rummet och hon vet inte vad hon ska ta sig till för när han ser på henne och när hon pratar med honom vet hon inte vad hon ska ta sig till och morgonen därpå vaknar hon av ångest tung över axlarna som är för tung för att någonsin ha masserats bort av andra pojknypor en fredagskväll. Ångest som inte släpper förrän han skriver till henne och frågar hur hennes dag har varit och hur hon mår och tackar för gårdagen. Ångest som kommer tillbaks så fort han inte svarat henne sen sist hon kollat mobilen. Och så tar hon någons "10 tecken på att du är kär"-test på någon internetsida och har alla rätt. Crap. Vad är detta? Adjö Chilldill, välkommen, patetik."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: