kanske är jag kär i dig.

Kategori: Hjärtekross.

(drömmer om dig på nätterna utan logisk orsak)

Försöker bryta ner dig i små bitar för att kunna bygga upp dig till en logisk verklighet igen försöker sortera informationen om dig, vad jag vet, pussla in frågetecken så gott jag kan försöker analysera men med dig går det inte att analysera för du är inte logisk och jag är inte logisk och den här känslan av att du är mitt lyckliga slut i en fiktiv hollywoodfilm är inte heller logisk så jag tejpar mina hjärtan under din pupill, tror inte på vad jag känner, känner inte på vad jag tror viskar och artikulerar plågsamt tydligt för din ryggtavla tar tag i dina händer och låter dig snurra mig i ojämna cirklar du ser på mig och säger; ingenting. Bara ler som en smileygubbe så jag hamnar ur balans igen.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hjärta på det här. Så fint uttryckt och allt.

    2010-05-25 | 18:17:16
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: