were my pupils dialated? could you tell that I liked you? we were so unlikely,

Kategori: Hjärtekross.

okej, jag är numera iskall inuti och känner inte kärlek för nån, men efter att ha spenderat kvällen framför denna sidan samtidigt som jag lyssnat på mina Hjärtekross

så blir jag ju helt blödig. Så jag tänkte, nu när ni är lite fler här om dagarna, kan ni inte skriva ert finaste eller mest romantiska ögonblick? Om jag får in några stycken så skriver jag mitt.!

(min bästa bild på ämnet. Hedi Slimane är fotografen.)

Kommentarer

  • agnes säger:

    inte ett men flera:

    när man vaknar på morgonen, och han sover fortfarande så man kan pussa honom vaken, och fråga om han sovit gott

    - klart jag har sovit gott, jag sov ju med dig, pucko

    sen gå ut i köket och börja koka kaffe, när han plötsligt lägger armarna om en och mumlar i nacken, man hör inte men man vet att det är något gulligt och yrvaket

    2010-10-21 | 00:52:15
  • nicolina säger:

    kommer också på flera.. men nåja, det senaste som jag blev sådär extra glad för var när min kärlek igår la armarna runt mig, tittade på mig sådär som bara han kan och sa att "jag längtar efter att få bo med dig. vi måste fixa ringar snart." efter dom orden kändes hela världen lite extra rosa.

    2010-10-21 | 14:38:34
    Bloggadress: http://somettbrevutanslut.wordpress.com
  • ida säger:

    mitt allra finaste kärleksögonblick måste varit en kväll i september förra året när jag och killen jag tycker allra mest om låg i hans säng och så plötsligt sa han "jag är kär i dig" för första gången. och jag fick lisebergskänslor i hela min mage och svarade att jag trodde att jag var kär i honom också. fast det där "trodde" var egentligen inte sant och jag vet inte varför jag sa så. för jag var hundra procent säker (och det är jag fortfarande).

    2010-10-27 | 10:14:05
    Bloggadress: http://nothingiswasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här: