you said you'd lend me anything, I think I'll have your company;

Kategori: Saker man ser.

Yo. välkommna ni nya! Jag är glad att ni hittade hit. Om ni vill snoka runt lite tänkte jag förklara mina olika kategorier lite;

Om man klickar på Dress up in you blir bloggen helt dedikerad till ytligheter jag tycker om att ha på mig.


om man klickar på Tinnitus i hjärtat får ni alla mina bästa musiktips.
När man klickar på Saker man ser dyker massa random bilder på saker jag tycker är fina upp.

För lögner och sanningar om utlämnande historier om mitt kärleksliv finns Hjärtekross. Uppdateras inte lika ofta längre eftersom jag fick reda på att halva min bekantskapskrets och deras farmor följer bloggen. Men what's out is out som man säger.

Sista kategorin Weekend Wars handlar om vad jag gör när jag försvinner på regelbundna äventyr till exempelvis mitt hjärtas stad Stockholm, min nyförälskelse Göteborg, laholm, falkenberg, helsingborg, ystad eller bara över gatan.

hoppas ni gillar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: