you can buy her a bentley but my son she'll only drive it away;

Kategori: Hjärtekross.

Day Three; Eight ways to win my heart;
- pojkfingrar som spelar You can't say no to me till mig på gitarr efter att jag säger; "det finns inga romantiska gester längre, romantiken är död."
- att säga "åtta år? jag hade kunnat vänta på dig i åtta år."

- att ha wayfarersglasögon (men det vet nog alla mina läsare vid det här laget)
- kindpussar och höra "du er, så soet" på famlig dansksvenska.

- att bli bjuden på favoritöl och att få dörren upphållen.
- att kunna sjunga samma låtar som jag kan utantill.

- att fråga varför jag inte satte mig brevid vid middagsbordet med alla vännerna och uppriktigt undra varför.
- att betala hundra kronor i klubbinträde för att träffa mig.

(och jag hoppas att detta läses med en nypa salt och ironi, för trots att det är upplevda saker är det inte som att jag dött förälskelsedöden för varje grej, haha.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: